Σύμφωνα με το νόμο 4387/2016, το τ.OAEE εντάσσεται από 01/01/2017 στον ΕΦΚΑ. Ο διαδικτυακός τόπος του ΕΦΚΑ βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efka.gov.gr

Τρίτη, 21 Μαρτίου 2023









 
 
Δραστηριότητες ΟΑΕΕ



ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
OAEE

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ 2012: Β΄ΚΥΚΛΟΣ

Αρχίζει σήμερα 16 Οκτωβρίου ο Β΄ κύκλος σεμιναρίων επιμόρφωσης για το έτος 2012, για εργαζόμενους του ΟΑΕΕ.

Ο νέος κύκλος θα υλοποιηθεί τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο, σε διαμορφωμένο χώρο που διαθέτει ο Οργανισμός, στον ημιώροφο των επί της οδού Ακαδημίας 22 γραφείων του και θα περιλαμβάνει τα εξής θέματα:


Α/Α

ΘΕΜΑ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ

1.

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΣ


ΝΕΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΗΔΙΚΑ -ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΕΡ/ΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

ΤΡΙΤΗ 16/10/201 & ΤΕΤΑΡΤΗ 17/10/2012 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

ΠΕΡ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΠΕΙΡΑΙΑ & ΑΙΓΑΙΟΥ

Δ/ΝΣΗ ΕΣΟΔΩΝ

2.

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΧΡΟΝΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΣΕ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ


ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ

)ΔΕΥΤΕΡΑ 29/10/2012 & ΤΡΙΤΗ 30/10/2012 ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ

(β)ΔΕΥΤΕΡΑ 22/10/2012 &

 ΤΡΙΤΗ 23/10/2012 ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

(α)ΠΕΡ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ & ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ

(β)ΠΕΡ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ Α,Β,ΤΟΜΕΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ,

 ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ &ΑΝ.ΜΑΚΕΔ. &ΘΡΑΚΗΣ  

Δ/ΝΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & Δ/ΝΣΗ ΠΑΡΟΧΩΝ

3.

ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΦΑΚΕΛΩΝ - ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ, ΝΕΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ, ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΣΦ/ΝΩΝ

ΤΡΙΤΗ 6/11/2012 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

ΠΕΡ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΜΗΜΑ ΜΗΤΡΩΟΥ ΤΗΣ Δ/ΝΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

4.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ WINDOWS -  WORD - EXCEL

ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ)  ΑΠΟ 12-30/11/2012 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ, ΤΟΜΕΙΣ, ΠΕΡ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

  

Υπενθυμίζουμε ότι απόφαση της Διοίκησης είναι η σταθερή και μόνιμη διεξαγωγή σεμιναρίων σε όλη τη διάρκεια του έτους, με τη μορφή τριών επιμορφωτικών κύκλων (1ος κύκλος τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο, 2ος κύκλος τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, 3ος κύκλος τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο).

Η επιμόρφωση και ενημέρωση των εργαζομένων αποτελεί βασικό στόχο της Διοίκησης του Οργανισμού, με στόχο την βελτίωση των όρων εργασίας τους, αλλά ταυτόχρονα και την πληρέστερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.